¡Éste es Mauki! Una buena compañía durante tu visita :)

martes, 2 de febrero de 2010

Physical Education

Framed structure and where this project?
The excitement and interest in this project made by the teachers of the two areas involved - Foreign Language and Physical Education has been shared by other teachers and the leadership of the school and had always supported the families.
It is not simply a vehicle area in the English language curriculum is to go beyond a multidisciplinareitat or pluridisciplinareitat. The goal is to make
The English in kindergarten. Experiences
Elizabeth and Robert Munoz Martinez Ovens Puigmartí Physical Education in English 2
interdisciplinary work on the two subjects complement and back-feed. It was therefore necessary that the programming did the two teachers together, sharing each of the decisions, always bearing in mind that what is done in an area directly reflect the other and vice versa.

We must also say that this work has arisen from the reality of daily practice and always bearing in mind the different methodologies of teaching and learning. Therefore, the work is carried out inductive, practice with students during classes in theory, yet is also deductive, ie considering possible changes from the existing hypotheses or theoretical study. This dual approach produces a confluence of interdisciplinary curriculum development and closed enough to give continuity to the project, leaving all aspects of writing scheduled, but open enough for us to continue advancing and modifying the content and methodologies and the tools used to carry them out according to the needs, interests and motivations of the students.

Párrafo traducido al español:

También hay que decir que este trabajo ha surgido de la realidad de la práctica diaria y siempre teniendo en cuenta las diferentes metodologías de enseñanza y aprendizaje. Por lo tanto, el trabajo se lleva a cabo la práctica inductiva, con los estudiantes durante las clases en la teoría, pero también es deductiva, es decir, teniendo en cuenta los posibles cambios de las hipótesis existentes o estudio teórico. Este doble enfoque produce una confluencia de desarrollo del currículo interdisciplinario y cerrado lo suficiente como para dar continuidad al proyecto, dejando a todos los aspectos de la escritura previsto, pero lo suficientemente abierta como para que podamos seguir avanzando y modificando el contenido y las metodologías y las herramientas utilizadas para llevarlos a cabo de acuerdo a las necesidades, intereses y motivaciones de los estudiantes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Algo de música para ambientar ;)

Si necesitas más tranquilidad o completo silencio, también puedes clickar en PAUSE o sensillamente bajar el volumen desde el mismo Widget. Un saludo!

¡Educativo y divertido!